miercuri, 28 ianuarie 2009

Cum ar fi...

daca la un meci de fotbal la care ai platit o caruta de bani ca sa prinzi un loc pe stadion, intra frumos echipele, publicul in delir: urlete, aplauze, confetii etc.

Te gandesti ca o sa vezi fotbal dar, surpriza, baietii se aseaza pe peluza,fac un cerc, isi desfac o bere si incep :
" Ba, dupa ce o sa inceapa meciu' io iti pasez tie, da vezi ca intai fac o fenta, sa creada fraierii ca-i trimit la UDMR. Tu fa stop pe piept si pleaca pe extrema !"

"Stai, zice altul, paseaza-mi direct mie, lasa fentele ! Io ma fac ca sutez, da le trag o flegma in ochi la PNL ca sa-i enervez, dupa aia...."

Sa baga si arbitru'

"Hă, hă, hă, sa jucati bine !
I lasati bă strategia ca de asta ma ocup eu. Mai intai pleaca Stolo. Da se impiedica si vin brancardierii. Fraierii o sa fie atenti la el da in timpu asta Boc, care preia banderola, incepe sa........"

Tu stai prostit in tribuna. Te uiti in stanga, in dreapta... nimeni nu pricepe nimic...
Te intrebi "Bă astia in loc sa joace fotbal discuta despre fotbal"

Asa e la noi in politica. Discutiile sunt despre politica, despre cum facem politica, despre cum ar trebui sa facem politica, despre cat de nashpa fac ăia politica si cat de meseriaș facem noi politica samd.

Sigur ca nu mai ramane timp de munca...

Băieții !!! Alo !!! A inceput meciu' de vreo luna.
O pasă, ceva ?

3 comentarii:

  1. Ai ceva de ascuns ?!
    Implicarea adevarata,nu se face pe ascuns !
    ADEVARUL TE ELIBEREAZA !
    Incearca macar !

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere